Kaj je psihoterapija?

Psihoterapija je proces spoznavanja samega sebe, iskanje vzrokov osebnih težav, možnih rešitev in proces osebne svobode.

tab

Je proces, ki posamezniku skozi pogovor in medosebni terapevtski odnos omogoča poiskati načine in ustrezne rešitve za svoje čustvene in psihološke težave. Skozi proces se posameznik bolje spozna, uvidi razloge in vzroke za svoje težave in nastanek le-teh. Vse to se dogaja v varnem okolju terapije, ki temelji na empatiji, sprejemanju, spoštovanju in uglašenosti na posameznikove potrebe in osebne lastnosti. ”Psihoterapija je zdravljenje s pogovorom je nekoč dejal “oče” psihoanalize Sigmund Freud. Psihoterapija ponuja možnost za osebnostno rast in razrešitev duševnih stisk, čustveno predelavo, odpravo negativnih telesnih simptomov in vedenjskih vzorcev, ki nam povzročajo negativne občutke.

tab

Lahko je širše ciljno usmerjena: občutki krivde in tesnobe, težave v odnosih, strah pred nastopi, stres v vsakdanjem življenju in na delovnem mestu. Prav tako pa je namenjena področjem, ki segajo v globine naše duševnosti: duševne bolezni, soočanje s smrtjo bližnjih in osebnimi izgubami, post-travmatski sindromi. Psihoterapija je uporabna za vsa področja, kjer ne najdemo ustrezne ali učinkovite rešitve za čustvene, psihološke in medosebne težave ali si preprosto želimo izboljšati kvaliteto življenja na vseh ravneh.

tab

Imate vprašanje? Napišite sporočilo s klikom na ikono:

Napiši Sporočilo

tab

Kako poteka terapija in kaj se v terapiji dogaja?

V varnem terapevtskem okolju se na podlagi medsebojnega zaupanja ustvari prostor, ki omogoča predelavo negativnih vsebin in reparacijo travm, zaradi (klikni za nadaljevanje).